Wednesday, December 2, 2009

KISAH GADIS-GADIS MANGSA NAFSU SEKS

sad anime girl Pictures, Images and Photos Aku ingin imbas kembali kisah nasib 'malang' dua gadis yang menjadi mangsa nafsu seks 'jantan-jantan' yang tidak berhati perut.

Semalam, seorang gadis berusia 21 tahun diperdayakan oleh seorang tukang tilik. Kononnya garis pada kedua-dua tapak tangannya membawa 'sial'. Lalu gadis penuntut kolej itu ditakut-takutkan dengan nasib malang yang bakal menimpanya, sehingga gadis itu menyerahkan tubuhnya, menjadi hamba seks kepada jantan durjana itu.

Alahai.., kenapa dan mengapa begitu mudah terpedaya, sehingga 'mahkota' diri digadaikan?

Kisah kedua, lebih kurang seminggu lalu, seorang gadis berusia 15 tahun keluar untuk bertemu dengan teman lelakinya. Namun malang, dia diperkosa oleh teman lelaki, serta beberapa orang lagi rakan teman lelakinya.

Kemudian, gadis itu didatangi oleh sekumpulan lelaki berkereta ketika dia berjalan sendirian, lalu dia menerima pelawaan lelaki-lelaki itu untukenaiki kereta. Dan malang sekali lagi menimpa gadis itu bila dia perkosa bergilir-gilir sekali lagi.

Alahai.., kenapa dan mengapa itu harus terjadi? Tidak serikkah dia dengan 'pengalaman' sebelum itu? Atau adakah dia sengaja mahukan dirinya dimangsakan oleh jantan-jantan durjana itu..?

Sesungguhnya terlalu tidak terjangkau oleh fikiran warasku!

1 comment: